جشن‌واره نوروزی «گل سرخ» در تهران برگزار می‌شود

 

روابط عمومی خانه ادبیات افغانستان: جشن‌واره نوروزی «گل سرخ» با هدف پاسداشت فرهنگ باستانی افغانستان و معرفی آیین‌های سنتی نوروز ویژه افغانستان، روزهای 21 و 22 حمل در تهران برگزار می‌شود.

میله گل سرخ

بنا بر اعلام محمدسرور رجایی، معاون خانه ادبیات افغانستان، این نهاد فرهنگی و ادبی همراه با دیگر نهادهای مهاجر افغانستانی در جشن‌واره نوروزی گل سرخ که در فرهنگ‌سرای خاوران تهران برگزار می‌شود، شرکت می‌کند و فرآورده‌های فرهنگی خود را که شامل آثار شاعران و نویسندگان کشور و لوح‌های فشرده موسیقی افغانستانی است، عرضه خواهد کرد. هم‌چنین در این دو روز، تنی چند از شاعران و نویسندگان افغانستانی عضو خانه ادبیات افغانستان در غرفه این نهاد حضور می‌یابند و درباره فعالیت‌های خانه ادبیات و نیز پیوند ادبیات، فرهنگ و هنر با نوروز به مراجعه‌کنندگان معلومات ارائه می‌دهند.

جشن‌واره نوروزی گل سرخ به همت گروه جوانان مهاجر افغانستان و با حضور نهادهای فرهنگی، ادبی، هنری و اجتماعی افغانستانی در روزهای پنج‌شنبه و جمعه، 21 و 22 حمل (فروردین) 1393 خورشیدی، از ساعت 10 صبح تا 20 شب در فرهنگ‌سرای خاوران واقع در خیابان خراسان تهران برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا
بستن