گل‏های هفت رنگ دوستی

روابط عمومی خانه ادبیات افغانستان: اسدالله شعبانی ترانه سرا و شاعر کودک نوجوان ایران، در بازدید از غرفه خانه ادبیات افغانستان، در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، گفت: «ایران و افغانستان پیوند دیرینه دارد، امیدواریم ما با بیشتر از این در کارهای فرهنگی بتوانیم در کنار هم باشیم.»
وی درباره ارتباط صمیمانۀ خود با خانه ادبیات افغانستان گفت: «دوستان خوب من در خانه ادبیات افغانستان، هرسال با آغوش گرم از من پذیرایی می کنند و من هم مشتاق دیدارشان هستم. با حس خوب و دلبستگی به پیوند ایران و افغانستان، همچنان در انتظار روزی هستم که مردم این سرزمین‏ ها در صلح و صفا تمدن دیرینۀ خود را باز آفرینی کنند».
شاعر کتاب «گل آفتابگردان» با دیدن آخرین شماره مجلۀ کودکان و نوجوانان افغانستان، «باغ» خطاب به کودکان و نوجوانان افغانستان گفت: «امیدوارم از ته دل لبخند شادی برلبانشان بنشیند و باغ احساس شان شکفته ‏تر شود. گل‏های هفت رنگ دوستی در باغ وجودشان به اهتزاز در آید.»
این شاعر صمیمی کودکان و نوجوانان زبان فارسی در پایان با مجلۀ باغ عکس یادگاری گرفت و گفت: «کودکان افغانستان را دوست دارم، امیدوارم روزی بتوانم برای آنها شعر بخوانم.»

غرفه خانه ادبیات افغانستان، در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در سالن ناشران کشورهای خارجی، ورودی اف یک، راهرو اف یک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا
بستن