«هـیـس! این آوای آصف است …»

روابط عمومی خانه ادبیات افغانستان: دفتر خانه ادبیات افغانستان در اصفهان به پیشواز هشتمین جشن‌واره ادبی «قند پارسی» می‌رود.

نشست ادبی «هیس! این آوای آصف است …»، ویژه‌برنامه دفتر اصفهان خانه ادبیات افغانستان برای شناخت بیشتر آصف سلطان‌زاده، داستان‌نویس معاصر افغانستان، پنج‌شنبه، 14 عقرب (آبان) در خانه هنرمندان این شهر برگزار می‌شود. موضوع‌های این برنامه عبارتند از: «میم» تا «ه» محمدآصف سلطان‌زاده (سعید احمدی)، روایت‌های شاعرانه و اضطراب سبک در آثار سلطان‌زاده (رسول سیمیا) و بررسی محتوا و اندیشه در آثار سلطان‌زاده (مریم کهرانی). افزون بر آن، مهدی نظارتی‌زاده، نویسنده مجموعه «یادگاری‌ها با درخت بزرگ می‌شود» در کنار شاعران خانه ادبیات افغانستان شعر می‌خواند.

asef soltanzadeh

هشتمین جشن‌واره قند پارسی، رقابتی ویژه شاعران و نویسندگان جوان افغانستان است که اسفند (حوت) امسال با نکوداشت آصف سلطان‌زاده، داستان‌نویس معاصر افغانستان و پاس‌داشت جایگاه تمدنی و فرهنگی «بامیان» در تهران برگزار می‌شود. کتاب‌هایی که تا کنون از آصف سلطان‌زاده در ایران، افغانستان و اروپا منتشر شده‌اند، عبارت است از: در گریز گم می‌شویم، نوروز فقط در کابل باصفاست، اینک دانمارک، عسکر گریز، تویی که سرزمینت این‌جا نیست، گاوهای برنزی، دوزخ عدن، دریغا ملاعمر، سفر خروج و سینماگر شهر نقره.

«هـیـس! این آوای آصف است . . .»، ساعت 13 پنج‌شنبه، 14 عقرب (آبان) 1394در خانه هنرمندان واقع در چهارراه آبشار اصفهان برگزار می‌شود و حضور علاقه‌مندان به فرهنگ، هنر و ادب در این نشست، آزاد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا
بستن