قدردانی خانه ادبیات افغانستان از مؤمنی شریف

محمدسرور رجایی، مدیر دفتر تهران خانه ادبیات افغانستان با اهدای چپن افغانستانی، از همکاری‌های همیشگی مؤمنی شریف با اهل فرهنگ افغانستان قدردانی کرد.

روابط عمومی خانه ادبیات افغانستان: خانه ادبیات افغانستان، مؤمنی شریف را با اهدای چپن بدرقه کرد.
محسن مؤمنی شریف، رییس پیشین حوزه هنری، روز یک‌شنبه 8 سرطان 1399 از این نهاد خداحافظی کرد. در آیین تکریم وی و معارفه رییس جدید حوزه هنری، محمدسرور رجایی، مدیر دفتر تهران خانه ادبیات افغانستان با اهدای چپن افغانستانی، از همکاری‌های همیشگی مؤمنی شریف با اهل فرهنگ افغانستان قدردانی کرد.

تقدیر خانه ادبیات افغانستان از مؤمنی شریف
در نشست یادشده، شماری از مسئولان فرهنگی، هنری، ادبی، شاعران، هنرمندان و نویسندگان، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی نیز حضور داشتند. محسن مؤمنی ‌شریف که از ثور ۱۳۸۹، عهده‌دار ریاست حوزه هنری بود، جای خود را به محمدمهدی دادمان سپرد.
پیامی نیز به مناسبت پایان دوره خدمت مؤمنی شریف در حوزه هنری از جانب خانه ادبیات افغانستان به شرح زیر منتشر شد:
جناب آقای دکتر محسن مؤمنی ‌شریف
با سلام و احترام
فرهنگ، هنر و ادبیات فارسی، درختی تناور است که در طول سال‌ها و سده‌های دراز، گزند و تاراج اهریمنان را پشت سر نهاده و بر ما سایه‌ گسترانده است. در این میان، همیشه بوده‌اند کوشندگانی دل‌سوز که هماره از جان و دل مایه گذاشته و در راه رشد و بهبود فرهنگ، هنر و ادبیات از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند.
توجه حضرت عالی به فرهنگ، هنر و ادبیات اقلیم زبان فارسی در دوره مسئولیت و حضورتان در حوزه هنری بسیار قابل ارج است و الگویی شایسته برای کار فرهنگی در این گستره بر جای گذاشته است. خانه ادبیات افغانستان از همکاری‌های همیشگی شما سپاس‌گزار است و در پایان دوره خدمت برای شما تن‌درستی و کام‌یابی آرزو می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا
بستن