شماره چهارم تماشا در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت

روابط عمومی خانه ادبیات افغانستان: شماره چهارم تماشا، ویژه نقدهای مکتوب بر شعرهای منتشر شده در شماره نخست تماشا از دور سوم به بازار فرهنگ و ادب آمد.

اشعار و نقدهای تماشا 4

تماشا، عنوان جزوه نقد مکتوب است که خانه ادبیات افغانستان با هدف ارتقای سطح آموزشی و علمی شرکت‌کنندگان در کارگاه‌‌های شعر و داستان خود منتشر می‌کند. اکنون شماره چهارم از دور سوم تماشا در 22 صفحه منتشر شده است که دربردارنده نقدهای دکتر محمدامین زواری و عارف حسینی بر شعرهای زهرا جعفری، عارف حسینی، حکیم ابراهیمی و محمد کریمی، از اعضای شرکت‌کننده در کارگاه شعر خانه ادبیات افغانستان است.

شماره نخست تماشا  از دور سوم که دربردارنده شعرهای شاعران یادشده بود، در تیر (سرطان) 1393 در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت و شاعران و علاقه‌مندان در نشست‌های متعددی، شعرهای آنان را نقد کردند. نقدهای مربوط به دو شکل شفاهی و مکتوب صورت می‌گرفت که اکنون نقدهای مکتوب بر آن‌ها در قالب تماشای چهارم منتشر می‌شود.

گفتنی است شرکت در نگارش نقد مکتوب بر اشعار یا داستان‌های منتشرشده در تماشا برای شاعران و داستان‌نویسان و نیز حضور در نشست‌های یادشده برای همه افراد آزاد است. تماشا در شماره‌های بعدی خود، شعرها و داستان‌های تازه شرکت‌کنندگان در کارگاه‌های شعر و داستان خانه را منتشر می‌کند.

برای دانلود بر روی لینک زیر کلیک کنید.

»» اشعار و نقد تماشا چهار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا
بستن