شماره ششم تماشا ویژه نقد داستان منتشر شد

روابط عمومی خانه ادبیات افغانستان: شماره ششم تماشا (نقد مکتوب) از دور سوم ویژه نقد داستان منتشر شد.

تماشا، عنوان جزوه نقد مکتوب است که خانه ادبیات افغانستان با هدف ارتقای سطح آموزشی و علمی شرکت‌کنندگان در کارگاه‌‌های شعر و داستان خود منتشر می‌کند. اکنون شماره ششم از دور سوم تماشا منتشر شده که دربردارنده داستان‌های محمدرضا فیروزی، داستان‌نویس جوان افغانستانی مقیم سمنان است.

mohammad reza firoozi 1

فیروزی در 24 فروردين 1378 در سمنان به دنیا آمد و كودكي و نوجواني خود را در همین شهر گذراند. از سال پنجم ابتدایی با خواندن اولین رمان خالد حسینی به نام «بادبادک‌باز» به داستان علاقه‌مند شد. با نیمه تمام گذاشتن تحصیل در سال دوم رياضي فيزيك، در تابستان 1393 به كارگاه‌هاي داستان‌نويسي مهدي زارع در حوزه هنري سمنان رفت و با دومين داستان كوتاهش به نام «پدركلان و راديوي چوبكي»، مقام اول را بخش آزاد جشن‌واره منطقه‌اي شاهوار به دست آورد. وی اکنون به كارگري مشغول است و می‌خواهد مجموعه داستان‌های کوتاهش را تکمیل کند.

نشست مربوط به شنیدن نقدهای اعضای خانه بر داستان‌های فیروزی در تاریخ 28 مرداد (اسد) 1394 از ساعت 13 در سالن کنفرانس ادبی واقع در طبقه سوم حوزه هنری تهران برگزار می‌شود. گفتنی است شرکت در نگارش نقد مکتوب بر داستان‌های منتشرشده در تماشا برای داستان‌نویسان و نیز حضور در نشست‌های یادشده برای همه افراد آزاد است.

تماشای ششم

»» دانلود فایل تماشا 6 داستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا
بستن