«راز» مهاجران افغانستانی در «چند متر مکعب عشق»

نادر طالب‌زاده تهیه‌کننده «راز» در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، گفت: برنامه این هفته با موضوع وضعیت مهاجران افغان در ایران و  با تمرکز ویژه روی حق روایت افغان‌ها در رسانه‌های ایرانی بررسی می‌شود.

وی افزود: «راز» امشب که به بهانه حضور و اکران فیلم «چند متر مکعب عشق» در جشنواره سی‌ودوم فیلم فجر صورت می‌گیرد با حضور جمشید و نوید محمودی کارگردان و تهیه‌کننده فیلم و همچنین محمدکاظم کاظمی، شاعر افغان پیگیری می‌شود.

طالب‌زاده اضافه کرد: تلاش داریم در این برنامه از حضور حسین محمودیان، مستندساز و نویسنده ایرانی هم استفاده کنیم. محمودیان از اولین افرادی که همواره با سیدمحمد آوینی (برادر شهید مرتضی آوینی) در حوزه هنری در جهت تربیت نیروهای انقلابی از مهاجرین افغان در حوزه سینما تلاش می‌کردند.

تهیه‌کننده «راز» خاطرنشان کرد: حسین محمودیان در سال‌های گذشته فیلمی  را درباره حضور افغان‌ها در ایران تولید کرده بود که با استقبال و تایید رسانه ملی هم همراه شده بود اما  این سریال به دلایل نامعلومی هیچ وقت پخش نشد.

وی گفت: در بخش دیگر این برنامه چند مهمان تلفنی خواهیم داشت که با اظهار نظر از آنها درباره وضعیت افغان‌ها در ایران، برنامه ادامه پیدا می‌کند.

برنامه «راز» سه شنبه هر هفته از ساعت 21:30 دقیقه با اجرای نادر طالب‌زاده از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا
بستن