در اقدام مشترک خانه ادبیات افغانستان و انجمن فرهنگی و ادبی کلمه: نشست ادبیات جوان افغانستان در نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود  

روابط عمومی خانه ادبیات افغانستان: «نشست ادبیات جوان افغانستان»، کاری مشترک از دفتر تهران خانه ادبیات افغانستان و انجمن فرهنگی و ادبی کلمه، ساعت 12 پنج‌شنبه 23 اردی‌بهشت (ثور) 1394 در سالن ادیان و اقوام در آیینه نشر در نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود.

بنا بر رسم یک دهه گذشته که خانه ادبیات افغانستان در دوره برگزاری نمایشگاه‌ کتاب تهران، نشست‌های ادبی، فرهنگی و هنری را به طور مستقل یا با همکاری برخی نهادهای فرهنگی دیگر برگزار کرده است، امسال نیز «نشست ادبیات جوان افغانستان» را با هدف بررسی وضعیت ادبیات جوان کشور در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌کند.

book 28

در این نشست که ساعت 12 در سالن ادیان و اقوام در آیینه نشر واقع در طبقه دوم شبستان مصلای تهران برگزار می‌شود، نادر احمدی، شاعر افغانستانی مقیم استرالیا درباره شعر جوان کشور سخن می‌گوید. علی موسوی، داستان‌نویس مقیم بلخ و مرتضی شاه‌ترابی، کارشناس ادبی مقیم قم نیز از گذشته و آینده داستان در افغانستان بحث می‌کنند. افزون بر آن، هادی خوانساری، شاعر هم‌زبان در کنار دیگر شاعران افغانستانی از شهرهای تهران، مشهد، قم و کابل شعر می‌خوانند.

حضور همه علاقه‌مندان به ادب، فرهنگ و هنر پارسی در این نشست ادبی آزاد است. گفتنی است غرفه خانه ادبیات افغانستان نیز با عرضه آثار فرهنگی، ادبی و هنری از شاعران و نویسندگان کشور در راهروی افغانستان در طبقه دوم شبستان در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد و تا شنبه 25 اردی‌بهشت به روی بازدیدکنندگان گشوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا
بستن