«شب شعر تابستان» به «شب‌های کابل» هوایی تازه می‌بخشد

 روابط عمومی خانه ادبیات افغانستان: شب بیست و ششم از «شب‌های کابل» با شعرخوانی شاعران در هوای آخرین روزهای ماه دوم تابستان رنگ و رویی تازه می‌گیرد.

بنا بر اعلام مدیریت دفتر خانه ادبیات افغانستان در کابل، «شب شعر تابستان» با سخنرانی دکتر روح‌الله روحانی، شاعر، پژوهشگر فلسفه و عضو خانه ادبیات افغانستان آغاز می‌شود و شاعران جوان نیز شعرهای خود را برای حاضران می‌خوانند. هم‌چنین هنرمندان جوان با نوای موسیقی به این شب هوایی دیگر خواهند بخشید.

10377377_738649366191973_8637030440543160156_n (1)

«شب‌های کابل»، نام سلسله همایش‌های نقد ادبی است که خانه ادبیات افغانستان از سال 1387 تا کنون آن را با حضور صاحب‌نظران ادبی برگزار می‌کند و از ابتدای سال روان، حبیب صادقی، داستان‌‌نویس معاصر کشور دبیری آن را بر عهده دارد.

«شب شعر تابستان»، ساعت 2 پس از چاشت روز پنج‌شنبه 30  اسد (مرداد) 1393 در تالار همایش‌های دانشگاه ابن سینا واقع در کارته 4 کابل، روبه‌روی مکتب متوسطه سید جمال‌الدین افغان برگزار می‌شود و ورود برای علاقه‌مندان به ادب، هنر و فرهنگ افغانستان آزاد است.

خانه ادبیات افغانستان این نشست از «شب‌های کابل» را با همکاری دانشگاه ابن سینا، انتشارات تاک، بنیاد تعاون افغانستان، بنیاد مهرگان، خانه فرهنگ افغانستان، روزنامه جامعه باز، روزنامه صدای شهروند و خبرگزاری بُخدی برگزار می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا
بستن