«تماشا» ویژه داستان منتشر شد

روابط عمومی خانه ادبیات افغانستان: شماره دوم از سلسله مجموعه نقد مکتوب خانه ادبیات افغانستان با نام «تماشا»، ویژه داستان اعضای خانه منتشر شد.

«تماشا»، عنوان مجموعه نقد مکتوب است که خانه ادبیات افغانستان با هدف ارتقای سطح آموزشی و علمی شرکت‌کنندگان در کارگاه‌‌های شعر و داستان خود منتشر می‌کند. شماره دوم «تماشا» این بار دربردارنده داستان‌هایی از اعضای بخش داستان خانه ادبیات افغانستان در تهران، قم، کاشان و اصفهان است که در قالب 13 داستان و در 44 صفحه منتشر شده است. داستان‌هایی از حکیمه اخلاقی، فاطمه بخشی، ریحانه بیانی، زهرا زمانی، خداداد حیدری، فاطمه خالقی، لیلا خالقی و زهرا نوری را در این شماره می‌توان دید.

داستان‌نویسانی که آثارشان در مجموعه یادشده چاپ شده است، به ترتیب مشخص شده در یکی از نشست‌های داستانی خانه ادبیات افغانستان در تهران که روزهای چهارشنبه هر هفته برگزار می‌شود، شرکت خواهند کرد و نقد شفاهی و مکتوب دیگر اعضا و شماری از منتقدان و نویسندگان داستانی را خواهند شنید.

تماشا دو

نشست هفتگی داستان خانه ادبیات افغانستان، ساعت 3 تا 5 هر چهارشنبه در سالن جلسات ادبی حوزه هنری واقع در ساختمان اداری حوزه در خیابان سمیه تهران برگزار می‌شود. شرکت در نگارش نقد مکتوب بر اشعار یا داستان‌های منتشرشده در تماشا برای شاعران و داستان‌نویسان و نیز حضور در نشست‌های یادشده برای همه افراد آزاد است.

 

برای آگاهی‌های بیشتر از برنامه‌های بخش داستان می‌توانید با شماره 09359820642 تماس بگیرید.

پرونده تماشا (نقد مکتوب)
دور سوم ـ شماره دوم ـ ویژه داستان

 

»دانلود فایل پی دی اف تماشا ویژه داستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا
بستن