تماشا به شماره پنجم رسید

روابط عمومی خانه ادبیات افغانستان: شماره پنجم تماشا (نقد مکتوب) از دور سوم منتشر شد.

تماشا، عنوان جزوه نقد مکتوب است که خانه ادبیات افغانستان با هدف ارتقای سطح آموزشی و علمی شرکت‌کنندگان در کارگاه‌‌های شعر و داستان خود منتشر می‌کند. اکنون شماره پنجم از دور سوم تماشا در 32 صفحه منتشر شده است که دربردارنده شعرهای مریم احمدی، زهرا جعفری، عارف جعفری، عارف حسینی، فاطمه خاوری، صادق دهقان، محمدسرور رجایی، سلیما رضوانی، علی‌مدد رضوانی، زهرا زمانی، محمدحسین فیاض، سارا محمدی، محمد کریمی، جعفر واعظی و علی هاشمی از اعضای شرکت‌کننده در کارگاه شعر خانه ادبیات افغانستان است.

tamasha5940303

نخستین نشست مربوط به شنیدن نقدهای مکتوب اعضای خانه بر شعرهای افراد یادشده در تاریخ  7 خرداد (جوزا) 1394 از ساعت 17 در تالار امیرحسین فردی حوزه هنری تهران برگزار می‌شود. در این نشست، نقدهای مکتوب بر شعرهای عارف جعفری، بیان و شعر نام‌برده بررسی و تحلیل می‌گردد. نشست دوم تماشای 5 نیز 21 خرداد (جوزا) 1394 برای نقد مکتوب شعرهای مریم احمدی در همین مکان برگزار می‌شود.

در نشست‌های بعدی که پس از ماه رمضان در همان زمان و مکان برگزار می‌شود، شعرهای دیگر شاعران این مجموعه نقد خواهد شد. گفتنی است شرکت در نگارش نقد مکتوب بر اشعار یا داستان‌های منتشرشده در تماشا برای شاعران و داستان‌نویسان و نیز حضور در نشست‌های یادشده برای همه افراد آزاد است. افزون بر آن، تماشا در شماره‌های بعدی خود آثار داستانی شرکت‌کنندگان در کارگاه داستان خانه را منتشر می‌کند.


برای دانلود فایل پی دی اف تماشا از لینک زیر استفاده نمایید.

»» برای دانلود اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا
بستن