تجلیل از «روز جهانی داستان کوتاه» در قم

 روابط عمومی خانه ادبیات افغانستان: انجمن ادبی و فرهنگی کلمه، بزرگ‌داشت «روز جهانی داستان کوتاه» را برای نخستین بار در قم برگزار می‌کند.

در این نشست فرهنگی و ادبی که در قالب شانزدهمین «حلقه ماه»، صبح روز پنج‌شنبه، 30 دلو (بهمن) 1393 در قم برگزار می‌شود، ریحانه بیانی، حسین حیدربیگی و مرتضی شاه‌ترابی، از نویسندگان افغانستانی درباره داستان‌نویسی در جهان و افغانستان سخن می‌گویند. به جز آن، داستان‌نویسان افغانستانی و ایرانی نظیر روح‌الله کاملی، زهرا نوری، سمیه کابلی و فاطمه مروج مهر داستان می‌خوانند.

Rooz Jahani Dastan Kootah - qom

بخش داستان‌ انجمن کلمه که از آغاز سال روان خورشیدی فعالیت‌های خود را در قالب آموزش داستان‌نویسی، نقد داستان و داستان‌خوانی با حضور ریحانه بیانی و احمد مدقق شروع کرده، توانسته است علاقه‌مندان متعددی را جذب کند. نشست‌های هفتگی بخش داستان کلمه، هر صبح پنج‌شنبه با حضور اعضا برگزار می‌شود.

بزرگ‌داشت «روز جهانی داستان کوتاه» در قم، ساعت 9:30 صبح پنج‌شنبه30 دلو (بهمن) 1393 در محل انجمن کلمه واقع در خیابان توحید، 20 متری زاد، کوچه 39، پلاک 4 برپا می‌شود و حضور علاقه‌مندان به ادب، فرهنگ و هنر در این نشست، آزاد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا
بستن